دسته‌بندی نشده

خط تولید سبزی خشک

خط تولید سبزی خشک به معنای عرضه سبزیجات خشک و بسته بندی شده به بازار مصرف است. با توجه به جایگاه این مواد غذایی در سفره های ایرانی، راه اندازی خط تولید سبزی خشک و ورود به این حوزه کاری اقدامی پر سود و هوشمندانه خواهد بود.

خط تولید سبزی خشک

خط تولید سبزی خشک در واقع به منزله راه اندازی یک چنین خط تولیدی می باشد؛ البته برای ایجاد این کسب و کار لزومی ندارد که حتماً در قالب کارخانه خشک کردن سبزیجات اقدام به سرمایه گذاری نمایید. بلکه با خرید دستگاه ها و تجهیزات لازم برای راه اندازی خط تولید سبزی خشک و در نظر گرفتن یک فضای مناسب نیز کارتان راه خواهد افتاد.

در ادامه به معرفی دستگاه هایی می پردازیم که در آغاز کارتان به آنها نیاز خواهید داشت. توجه داشته باشید فرآیند تولید سبزی خشک مراحل مختلفی دارد که هر کدام از آنها نیازمند دستگاه مخصوصی است. به این ترتیب براحتی می توانید برای تولید سبزی خشک صنعتی وارد عمل شوید.

خرید و سفارش انواع خطوط بسته بندی و تولید مواد غذایی و شیمیایی در تهران، کرج و… را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می توانید از دهه کالا انجام دهید. به این ترتیب فرصتی طلایی برای خرید خط کامل تولید، بسته بندی و خشک کن سبزی در اختیارتان قرار می گیرد. رو هم رفته با شرایطی عالی قادر به راه اندازی خط تولید سبزی خشک می شوید.

به منظور آشنایی کامل با ماشین آلات خط تولید و بسته بندی میوه و سبزی خشک و تازه پیشنهاد می کنیم این مطلب را به طور کامل مطالعه نمایید. لازم به ذکر است در شیوه های مکانیزه و کارگاهی پاک کردن سبزی به نیروی انسانی سپرده می شود؛ البته چنین شیوه ای اغلب برای سبزی فروشی های موجود در سطح شهر کاربرد دارد.

در حالی که برای پاک کردن و خشک کردن سبزی ها به شیوه صنعتی و کارخانه ای شاهد افزوده شدن یک نوار نقاله به خط تولید خواهید بود. به این ترتیب سبزی ها روی نوار نقاله به حرکت درآمده و در همین حین چندین اپراتور اقدام به ساقه گیری می کنند.

در خصوص ابعاد و اندازه نوار نقاله نیز بد نیست بدانید با توجه به نیاز مشتری و همین طور میزان تولید در سه اندازه مختلف چهار، شش و هشت متری تولید و عرضه می شود.

خط تولید سبزی خشک

خط تولید سبزی خشک

پخش دستگاه های راه اندازی خط تولید سبزی خشک در کرج

راه اندازی خط تولید سبزی خشک در کرج، تهران و… نیازمند یک سری دستگاه ها و تجهیزات است. در ادامه به معرفی دستگاه های لازم برای تولید سبزی خشک صنعتی می پردازیم؛ بنابراین اگر قصد راه اندازی خط تولید سبزی خشک را دارید یا به طور فعلی صاحب کارخانه خشک کردن سبزیجات هستید؛ همواره می توانید برای خرید دستگاه های مورد نیاز خط تولید سبزی خشک در تهران، کرج و… به دهه کالا مراجعه نمایید.

اصلی ترین ماشین آلات و تجهیزات خط تولید و بسته بندی انواع سبزی خشک و تازه شامل موارد زیر است:

  • دستگاه شستشو
  • دستگاه نوار استیل آبکشی
  • دستگاه آبگیر سانتریفیوژ
  • دستگاه خشک کن سبزی
  • دستگاه بسته بندی

خرید اینترنتی دستگاه شستشو خط تولید سبزی خشک و تازه در کرج

اگرچه خرید اینترنتی دستگاه شستشو خط تولید سبزی خشک و تازه در کرج، تهران و سراسر ایران را می توانید با قیمت ارزان از دهه کالا انجام دهید؛ اما پیش از خرید و ثبت سفارش بد نیست کمی با جزئیات این دستگاه آشنا شوید. با این اوصاف باید بگوییم که دستگاه شستشو خط تولید سبزی خشک و تازه مجهز به 5 وان شستشو است.

طراحی این وان ها به تناسب نیاز مشتری به یکی از دو صورت مخزن آب ثابت یا در گردش انجام پذیر می باشد. از اینها گذشته هر یک  از پنج  وان نامبرده شده برای هدف خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. به این صورت که اولین وان برای گل گیری بکار برده می شود؛ یعنی سبزی ها را درون این وان ریخته تا کاملاً گل گیری شده و هرگونه سنگ و خاک و… از آنها جدا شود.

دومین وان دستگاه شستشو را به قصد ضدعفونی کردن سبزی ها بکار می گیرند. پس از ریختن سبزی ها در این وان از مواد ضدعفونی کننده مخصوصی برای میکروب زدایی و ضدعفونی کردن سبزی ها استفاده می کنند.

سپس نوبت به انتقال سبزی ها به وان سوم یعنی وان کلرزنی می رسد. توجه داشته باشید مرحله کلرزنی مکملی برای مرحله قبل (ضدعفونی) می باشد. به طوری که در این مرحله شاهد از بین رفتن میکروب ها و باکتری های باقی مانده در ساقه های سبزی خواهید بود.

وظیفه وان چهارم دستگاه شستشو خط تولید سبزی خشک و تازه را باید حشره گیری بدانیم. توجه داشته باشید وان حشره گیری دارای یک درام در سطح آب است. به کمک این درام سبزی ها ابتدا به زیر آب برده شده و سپس آنها را از مخزن آب دستگاه به بیرون هدایت می کند.

به منظور آشنایی بیشتر با درام موجود در چهارمین وان باید بگوییم که ظاهری شبیه به توری دارد. به طوری که حشرات ابتدا به توری درام چسبیده و سپس به سوی بالا هدایت  می گردند. در آخر نیز از یک خروجی مخصوص به بیرون رانده می شوند.

وان پنجم دستگاه شستشو وظیفه اوزون زنی را بر عهده دارد. در واقع این وان به وسیله یک دستگاه اوزون زنی تجهیز شده است.  به این شکل که هنگام ورود آب به درون وان، گاز اوزون به آن افزوده می شود؛ چرا که گاز اوزون باقی آلودگی ها را به طبیعی ترین حالت ممکن از ساقه سبزیجات پاک می کند.

به این ترتیب سبزی ها ضدعفونی شده و همچنین از رشد قارچ و کپک در آنها ممانعت می شود؛ همین موضوع به طور قابل توجهی به عمر این مواد غذایی می افزاید. لازم به تذکر است پس از خرید و سفارش اینترنتی دستگاه شستشو سبزی و انواع میوه از دهه کالا متناسب با نیاز خود حتی می توانید مراحل شستشو را کاهش دهید.

خرید و فروش آنلاین دستگاه نوار استیل آبکشی در تهران

دستگاه نوار استیل آبکشی یکی دیگر از تجهیزات ضروری برای راه اندازی خط تولید و بسته بندی انواع سبزی خشک و تازه است. خرید و فروش آنلاین این دستگاه هم اکنون با بهترین قیمت و کیفیت از فروشگاه اینترنتی دهه کالا امکان پذیر می باشد.

ناگفته نماند دوش های تعبیه شده در دستگاه نوار استیل آبکشی، سبزی های ضدعفونی شده را بار دیگر می شوید تا هرگونه آلودگی از آنها زدوده شود. به این ترتیب  آبکشی نهایی میوه ها و سبزیجات به بهترین نحو ممکن اجرایی می شود.

با این تفاسیر نمی توان از کارایی این دستگاه در خط تولید سبزی های خشک شده چشم پوشی کرد. شما عزیزان همواره می توانید دستگاه نوار استیل آب کشی در تهران، کرج و سایر شهرهای کشور را به صورت مستقیم و اینترنتی از دهه کالا خریداری نمایید.

فروش بهترین دستگاه آبگیر سانتریفیوژ در تهران کرج

یکی از مراحل تولید سبزیجات خشک و بسته بندی آبگیری کردن آنها است. به این منظور به دستگاه های آبگیری سانتریفیوژ نیاز خواهید داشت. با این حساب باید بگوییم فروش بهترین دستگاه آبگیر سانتریفیوژ خط تولید سبزی خشک و تازه را می توانید از تیم دهه کالا بخواهید. پس از خرید آنلاین این دستگاه تنها کافی است سبزی ها را درون آبگیر سانتریفیوژ آن بریزید.

این دستگاه آبگیر دارای یک درام بوده که سبد سبزی درون محفظه همین درام قرار می گیرد. با چرخش درام نیروی گریز از مرکز وارد عمل شده و موجب جداسازی آب از سبزی ها می شود.

خرید انواع بهترین دستگاه خشک کن سبزی در کرج تهران

همان طور که گفته شد دستگاه خشک کن سبزی یکی از دستگاه های ضروری در خط تولید سبزی خشک محسوب می شود. دستگاه خشک کن قابل استفاده در خط تولید سبزی خشک شامل دو نوع کلی  زیر می باشد:

  • دستگاه خشک کن تونلی (نواری و واگنی)
  • دستگاه خشک کن کابینی یا کابینتی

خرید اینترنتی ارزانترین دستگاه خشک کن تونلی

دستگاه های خشک کن تونلی یا کانتینیوس به شکل های مختلف نواری و واگنی قابل خریداری هستند. این دستگاه ها از طبقاتی تشکیل شده اند که به صورت ریلی درون دستگاه قرار گرفته اند. دستگاه های خشک کن تونلی به طور معمول در انواع سه و پنج طبقه طراحی و تولید می شوند. کاربرد اصلی آنها نیز در خشک کردن میوه و سبزیجات مختلف است.

دستگاه های خشک کن تونلی که در خط تولید سبزی خشک بکار گرفته می شوند شامل اجزای زیر هستند:

  • تسمه نقاله ای با طول 10 الی 15 متر
  • سه تا پنج طبقه

این تسمه نقاله ای در شرایط مشخص و کنترل شده ای موجب دمیدن هوای داغ به میوه ها و سبزیجات می شود. به طوری که در نهایت این محصولات غذایی رطوبت درونی خود را از دست می دهند. این دستگاه های خشک کن معمولاً جوابگوی خشک کردن انواع سبزیجات برگی و غیر برگی هستند؛ یعنی سبزی هایی همچون ریحان، شوید، نعنا، بابونه و حتی پیاز، قارچ، کدو، سیب زمینی و…

با خرید اینترنتی بهترین و ارزانترین دستگاه های خشک کن تونلی از دهه کالا یک خط تولید سبزی خشک پیوسته، بی وقفه و کانتینیوز خواهید داشت. زیرا این دستگاه ها سرعت و خوراک دهی یکنواختی داشته و خروج محصولات از آنها به طور متوالی انجام می گیرد.

علت مزایای فوق نیز به عملکرد تسمه نقاله های موجود در دستگاه مربوط می شود؛ چرا که این تسمه ها از هنگام شروع بکار تا زمان توقفشان به طور بی وقفه و با سرعتی مشخص در حرکت هستند. به این ترتیب خط تولید سبزی خشک با هیچگونه توقفی مواجه نخواهد شد.

دستگاه های خشک کن تونلی در حقیقت برای راه اندازی خط تولید سبزی خشک در کارخانه ها و شرکت های بزرگ با ظرفیت تولید بالا طراحی و ساخته شده اند. عملکرد این نوع دستگاه ها به شیوه ریلی و کانینیوز می باشد؛ یعنی در فرآیند خشک کردن میوه و سبزیجات هیچگونه وقفه ای رخ نخواهد داد.

دستگاه های خشک کن تونلی مجهز به واگن هایی با سینی های توری پلی اتیلن هستند. این واگن ها از یک سو به ماشین آلات خشک کن تونلی وارد شده و از سوی دیگر آن خارج می گردند. پس از ورود سبزیجات به درون دستگاه ریل های تونل به حرکت درآمده و انرژی گرمایی ناشی از مشعل های گازی یا گازوئیلی موجب خشک شدن این مواد غذایی می شود.

در خصوص دستگاه های خشک کن تونلی بد نیست بدانید که از توانایی رطوبت گیری کلیه محصولات غذایی و شیمیایی برخوردار هستند. ناگفته نماند دستگاه های خشک کن تونلی دارای ابعاد و مصرف سوخت بالا می باشند؛ به همین دلیل بکارگیری این خشک کن ها با مشعل های گازی مقرون به صرفه تر بوده و از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد.

البته ابعاد این دستگاه های خشک کن متناسب با نیاز مشتری از 6 متر به 8، 10 یا حتی 12 متر قابل تغییر و افزایش است.

مزایای دستگاه خشک کن تونلی

با خرید دستگاه های خشک کن تونلی از فروشگاه اینترنتی دهه کالا مزایای زیر را دریافت خواهید کرد:

  • یکنواختی و یکدست بودن محصولات تولیدی
  • تناژ بالا و بی وقفه بودن تولید

معایب دستگاه خشک کن تونلی

در همین حین بد نیست با برخی از معایب دستگاه های خشک کن تونلی نیز آشنا شوید. این معایب در واقع ویژگی های خاص خشک کن های تونلی محسوب شده و به شرح زیر هستند:

  • بزرگی دستگاه و جاگیری زیاد آن
  • بالا بودن حجم انرژی مصرفی
  • بزرگ بودن ابعاد کوره ها، دمنده ها و سیستم های سیرکولاسیون
  • نیازمندی به برق سه فاز و…

سفارش آنلاین بهترین دستگاه خشک کن نواری

خشک کن های نواری در واقع زیر شاخه ای از دستگاه های خشک کن تونلی محسوب می شوند.  از این دستگاه های خشک کن معمولاً در خشک کردن محصولاتی استفاده می گردد که قابلیت چسبندگی آنها کم است؛ یعنی سبزیجات، خشکبار، نمک، پسته، چوب بستنی و… مواد غذایی نامبرده شده نه تنها به نوار خشک کن نمی چسبند بلکه زمان رطوب گیری آنها نیز کمتر است.

خشک کن های نواری را می توانید به صورت سفارشی و در اندازه های 6، 8 یا 12 متری از دهه کالا خریداری نمایید. هر یک از این دستگاه های خشک کن از سه نوار تشکیل شده اند. عملکرد آنها نیز به این صورت است که محصولات ابتدا از طریق نوار بالایی به دستگاه وارد می گردند. سپس به تدریج به نوارهای پایینی ریخته می شوند.

از دیگر ویژگی های دستگاه خشک کن نواری مجهز بودن به کوره های حرارت غیرمستقیم و جدا از هم است. به اضافه این که با خرید این دستگاه های خشک کن از فروشنده های معتبری همچون دهه کالا خشک کن هایی با بدنه ای عایق شده از پشم سنگ نصیبتان خواهد شد.

افزون بر اینها اجزا و قطعه های داخلی دستگاه خشک کن نواری کاملاً ضد زنگ می باشد. پوشش بدنه بیرونی دستگاه نیز با استفاده از رنگ پودری کوره ای انجام گرفته است. توجه داشته باشید رنگ های پودری نسبت به رنگ های روغنی و تینری  از مقاومت بیشتری برخوردار هستند. این خردکن ها همچنین مجهز به نوارهای داخلی با قابلیت کنترل بر اساس سرعت و دقت، سیستم برق مجزا، تابلو برق PLC، رطوبت گیر و… می باشند.

فروش آنلاین دستگاه های خشک کن واگنی

خشک کن های واگنی نیز یکی از انواع دستگاه های خشک کن تونلی هستند. با این حساب طبیعی است که یک سری مشابهت ها با دستگاه های خشک کن نواری داشته باشند. با این تفاوت که در خشک کن واگنی به جای نوار از چندین واگن استفاده شده است. هر یک از این واگن ها مجهز به چندین سینی خشک کن محصول می باشند.

فروش آنلاین دستگاه های خشک کن واگنی در دهه کالا اغلب برای خشک کردن میوه ها و محصولاتی با چسبندگی بالا انجام می گیرد. این خشک کن ها را می توانید بر اساس نیاز خود در سه ظرفیت مختلف 6، 8 و 12 متری سفارش دهید.

به منظور آشنایی بیشتر با نحوه عملکرد دستگاه های خشک کن واگنی و عملکرد آنها در خط تولید سبزی خشک بد نیست بدانید که حرکت واگن های دستگاه به صورت پله ای می باشد. به این ترتیب اپراتور فرصت لازم برای برنامه ریزی زمانی در اختیار دارد.  در نتیجه زمان رطوبت گیری در این دستگاه ها بیشتر و بهتر کنترل خواهد شد. با این اوصاف می توان گفت دستگاه های خشک کن واگنی برای خشک کردن محصولاتی طراحی شده اند که تنوع زمان رطوبت گیری آنها بسیار بالا است.

سایر ویژگی های فنی این دستگاه ها مشابه با خشک کن های نواری بوده و به شرح زیر است:

  • ضد زنگ بودن بدنه داخلی دستگاه
  • عایق بندی بدنه با پشم سنگ
  • مجهز بودن به کوره حرارت غیر مستقیم
  • رنگ کاری بدنه بیرونی با رنگ پودری کوره ای
  • مجهز به رطوبت گیر
  • دارای تابلو برق PLC
  • مجهز به برد هوش مصنوعی HMI
  • امکان انتخاب گاز یا گازوئیل به عنوان منبع تغذیه کوره های دستگاه

پخش بهترین و ارزانترین دستگاه خشک کن کابینی یا کابینتی

دستگاه های خشک کن کابینی یا کابینتی یکی از رایج ترین دستگاه های تولید سبزیجات خشک و همین طور چیپس های میوه هستند. خشک کن های صنعتی کابینتی یا کابینی در ظرفیت و تناژهای مختلف ورودی و خروجی قابل طراحی و ساخت می باشند. با این حساب شما عزیزان بسته به کسب و کارتان می توانید بهترین و ارزانترین دستگاه های خشک کن کابینی یا کابینتی را از دهه کالا سفارش دهید.

خرید و فروش آنلاین دستگاه بسته بندی خط تولید سبزی خشک

در خط تولید سبزی خشک از دستگاه های زیر برای بسته بندی محصولات تولیدی استفاده می شود:

  • سیل
  • توزین
  • ساشه

خرید و فروش آنلاین انواع دستگاه های بسته بندی خط تولید سبزی خشک را هم اکنون می توانید با مناسب ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی دهه کالا انجام دهید.

تنوع خط تولید سبزی خشک تازه سرخ خشک شده

پس از آبگیری سبزیجات بر اساس نوع سبزی شاهد تقسیم خط تولید خواهیم بود. در واقع تنوع خط تولید سبزی شامل موارد زیر است:

  • سبزی های تازه
  • سبزی های خرد شده
  • سبزی های خرد و سرخ شده
  • سبزی های خشک شده
بسته بندی سبزی های تازه

اگر به عنوان یک تولید کننده می خواهید سبزی های تازه را راهی بازار کنید؛ تنها کافی است که سبزیجات شسته و تمیز شده را به شیوه دستی در بسته های مخصوص بریزید و با دستگاه سیل وکیوم بسته بندی نمایید. در این مرحله بسته های سبزی تاریخ زنی نیز می شوند. البته برخی از تولید کنندگان سبزی ها را درون نایلون های ساده ریخته و درب آن را با استفاده از دستگاه دوخت حرارتی می بندند.

به این ترتیب سبزی های تازه و بسته بندی شده به بازار مصرف عرضه می شوند. ناگفته نماند حتی می توانید دستگاه دوخت اتوماتیک را به صورت آنلاین از دهه کالا سفارش دهید. کاربرد این دستگاه را می توان در دوخت انواع فیلم ها یا پاکت ها با جنس های زیر دانست: پلاستیکی، متالایز، سلفونی،  فویل های آلومینیومی و…

بسته بندی سبزی های تازه و خرد شده

چنانچه محصول تولیدی شما سبزی خرد شده است طبیعتاً باید فکری برای افزودن دستگاه سبزی خردکن به خط تولید خود نمایید. بهترین انواع دستگاه های سبزی خردکن که مجهز به 4 تیغ و یک بشقاب هستند را با مناسب ترین قیمت در دهه کالا خواهید یافت.

نحوه عملکرد این دستگاه ها بسیار آسان بوده و با چرخش تیغ ها شاهد خرد شدن سبزی خواهید بود.لازم به تذکر است همواره می توانید زمان چرخش تیغه ها را تنظیم کرده و این گونه میزان خرد کردن برگ های سبزی را تغییر دهید.

رایج ترین مدل های دستگاه های سبزی خردکن که در بازار و همچنین دهه کالا نیز به فروش می رسند؛ دستگاه هایی با ظرفیت دهنه 60، 70 و 90 هستند. پس از تمام شدن فرآیند خرد کردن، سبزی ها به کمک دو دستگاه دوخت حرارتی ساده یا دستگاه سیل وکیوم درون بسته بندی های مخصوص جای می گیرند؛ و در نهایت به بازار مصرف فرستاده می شوند.

عرضه سبزی های خرد و سرخ شده

در تولید و فروش سبزی های خرد و سرخ شده لازم است یک دستگاه سرخ کن سبزی را به خط تولید خود بیفزایید. این دستگاه ها جوابگوی سرخ کردن انواع مختلفی از سبزیجات هستند؛ یعنی سبزیجاتی همچون پیاز، سیر، بادمجان، کدو، سیب زمینی، سبزی های معطر و…

اگر قصد خرید اینترنتی انواع سرخ کن های سبزی را از دهه کالا دارید؛ باید بگوییم این دستگاه ها عموماً از نظر ظرفیت مخزن به دو صورت بوده و با قطرهای 90 و 120 تولید و عرضه می شوند.  پس از سرخ کردن سبزیجات نیز برای بسته بندی آنها دو راه پیش روی دارید؛ یکی بسته بندی به صورت دوخت حرارتی ساده است و دیگری به شکل سیل وکیوم.

تولید سبزی خشک و بسته بندی

سبزی های خشک بسته بندی شده جزو محصولات غذایی بسیار محبوب و پر طرفدار هستند. در فرآیند تولید این محصولات سبزی ها مستقیماً به دستگاه خشک کن ریخته شده و به این ترتیب رطوبت آنها به طور کاملی گرفته می شود. در نهایت به سبزی های خشک و آماده برای بسته بندی سیل وکیوم یا دوخت و همچنین تاریخ زنی تبدیل می گردند.

مراحل راه اندازی خط تولید سبزی خشک

اگر مایل به راه اندازی خط تولید سبزی خشک هستید برای تولید محصول باید طبق مراحل زیر پیش بروید:

  • آماده سازی سبزی ها
  • شستشو
  • خشک کردن
  • بوجاری
  • بسته بندی
  • کنترل کیفی محصولات

 

آماده سازی سبزی ها

پیش از خشک کردن سبزی ها ابتدا باید به سراغ آماده سازی آنها بروید؛ یعنی  سبزیجات را روی نوار نقاله قرار داده و سپس از نیروی انسانی برای جداسازی ناخالصی های آن کمک بگیرید. به این ترتیب سبزی ها برای ورود به مرحله بعدی یعنی شستشو آماده می شوند.

شستشو و ضدعفونی سبزیجات

در مرحله بعدی نوبت به شستشو و ضدعفونی کردن سبزیجات به وسیله دستگاه های صنعتی می رسد. پس از آن در مرحله خشک کردن، سبزیجات از دستگاه های مختلف عبور کرده و آب خود را از دست می دهند. به این ترتیب سبزی هایی خشک شده که رنگ، کیفیت و خاصیت آنها همچنان پابرجا است به مرحله بعدی وارد می گردند.

مرحله بوجاری

مرحله بوجاری روندی از خط تولید است که در طی آن شاهد جداسازی برگ های خشک، ساقه های اضافی و… از برگ های سبزیجات خواهید بود. ناگفته نماند این جداسازی به کمک الک ها انجام می گیرد. پس از تمام شدن مرحله بوجاری سبزی ها آماده برای بسته بندی هستند.

بسته بندی انواع مختلف سبزی ها را به تناسب نوع و اندازه آنها با استفاده از دستگاه های مخصوص بسته بندی انجام می دهند. در آخرین مرحله از خط تولید سبزی خشک نیز باید برای کنترل کیفی و فرموله کردن سبزیجات اقدام کنید. به این ترتیب عملیات و روند خشک کردن سبزی یعنی dry vegetable به پایان خواهد رسید.

 

قیمت دستگاه میوه خشک کن کرج

قیمت دستگاه های لازم برای راه اندازی خط تولید سبزی خشک یا میوه خشک شده  به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. از جمله میزان ظرفیت، تعداد سینی و… به منظور استعلام قیمت انواع دستگاه های میوه و سبزی خشک کن می توانید به وب سایت دهه کالا مراجعه کنید. کافی است عبارت قیمت دستگاه میوه خشک کرج یا تهران را جستجو نمایید تا کلیه تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید سبزی خشک با ارزانترین قیمت در اختیارتان قرار بگیرد.

سخن آخر

خط تولید سبزی خشک به منظور عرضه انواع سبزی خشک بسته بندی شده به بازار ایجاد می شود. راه اندازی خط تولید سبزی خشک و به طور کلی کارخانه خشک کردن سبزیجات به دستگاه ها و تجهیزات خاصی نیاز دارد. دستگاه خشک کن یکی از مهم ترین دستگاه های مورد نیاز در فرآیند تولید سبزی خشک است.

با این تفاسیر برای ایجاد خط تولید سبزی خشک و همین طور تولید سبزی خشک صنعتی باید به خرید دستگاه خشک کن سبزی بپردازید. انواع  دستگاه خشک کن سبزی یعنی  دستگاه خشک کن تونلی و دستگاه خشک کن نواری را با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت در دهه کالا خواهید یافت. به این ترتیب در هزینه های لازم برای خط تولید سبزی خشک نیز صرفه جویی خواهد شد.

بهترین سایت جهت رپورتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *