کولر گازی

تعمیر کولرگازی در کرج

ارائه خدمات تعمیر و نصب کولر گازی در کرج

یکی از اتفاقات غیرمنتظره‌ای که در فصل تابستان ممکن است وقت و ذهن هر فردی را درگیر کند، خرابی کولرگازی است. علاوه بر تحمل گرمای زیاد، هزینه‌های خدمات تعمیر کولرگازی در کرج نیز بسیار گران تمام می‌شود. بهتر است این کار را به متخصصان و افراد باتجربه در این زمینه بسپارید تا در این روزهای بحران گرانی مجبور به تعویض و خرید یک دستگاه جدید نشوید. نمایندگی تعمیر کولرسازی در کرج شامل نمایندگی تعمیر کولرگازی سامسونگ در کرج، نمایندگی تعمیر اجنرال و جنرال، آموزش تعمیرات کولرگازی و غیره است.

 

تعمیر کولرگازی در کرج

تعمیر کولرگازی در کرج

تعمیر کولرگازی در کرج

خرابی کولرگازی به یکباره اتفاق نمی‌افتد و با علائم و نشانه‌هایی همراه است. در صورت وجود این علائم، توصیه می‌شود قبل از فرسودگی کامل کولرگازی و نیاز به خرید دستگاه جدید، اقدام به تعمیر و عیب‌یابی ایرادات کولرگازی خود نمایید. علائم خرابی انواع کولرگازی شامل گرم‌شدن باد کولر، نشت آب از کولرگازی، صدا در حین کار، تمام‌شدن گاز کولر، خاموش‌شدن ناگهانی کولرگازی و لرزش در هنگام کارکردن است.

سعی کنید در صورت مشاهده این علائم در کولرگازی خود، برای رفع عیب آن از یک تعمیرکار کولر گازی در کرج کمک بگیرید. هزینه تعمیر کولر گازی محدوده کرج به عوامل مختلفی مانند ساخت و نوع کولرگازی، تعداد قطعات نیازمند تعمیر، شارژ گاز کولر و دستمزد تعمیرکار بستگی دارد.

تعمیر و سرویس کولرگازی در کرج

کولرگازی مانند هر وسیله دیگری که در خانه استفاده می‌کنید، بسیار مهم است. انواع کولرگازی از قبیل پنجره‌ای، اسپیلت، ایستاده و غیره  می‌توانند مانند هر وسیله خانگی دیگری خراب شوند. با توجه‌ به اهمیت این دستگاه، تعمیر و سرویس کولرگازی در کرج بسیار حائز اهمیت است. تعمیر کولرگازی در کرج شامل مشکلات احتمالی کولر و اسپیلت، گازگیری، مشکلات نشت آب، مشکلات برق کولرگازی و موارد دیگر است.

نمایندگی تعمیر کولرگازی در کرج، خدمات کامل را در زمینه تعمیر، سرویس و نصب انواع کولرگازی اعم از پنجره‌ای، اسپلیت، اینورتر، ایستاده و دوبل ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید از کولرگازی استفاده خوبی داشته باشید و دستگاه شما خراب نشود، به سرویس دوره‌ای کولرگازی خود توجه کنید.

ممکن است تا زمانی که با خرابی کولر مواجه نشده‌اید، این موضوع برای شما مهم نباشد؛ اما برای کسانی که به دلیل بی‌توجهی به خدمات‌رسانی به‌موقع دچار ضرر مالی شده‌اند، قابل‌ درک است. نگهداری و سرویس دوره‌ای کولرگازی در کرج باعث افزایش راندمان، کاهش مصرف انرژی و افزایش عمر آن می‌شود.

نمایندگی تعمیر کولرگازی در کرج

نمایندگی تعمیر کولر گازی در کرج علاوه بر فروش و نصب دارای تعمیرکاران مجرب است که هر مارک و برندی را به سرعت و با کیفیت بالا تعمیر و سرویس می‌کنند. بهتر است تعمیر کولر گازی خود را طبق برند سازنده به نمایندگان مجاز همان برند بسپارید، چرا که کارشناسان این برند آموزش دیده و گواهی تعمیر آن را دارند. خدمات تعمیر کولرگازی در کرج که در مرکز تعمیر کولر سازی در کرج عرضه ‌می‌شود عبارتند از:

  • گارانتی کولرگازی

تعمیر کولرگازی با گارانتی در کرج به این معنی است که پس از تعمیر کولرگازی در صورتی‌ که قطعه تعمیر شده مجدداً خراب شود، تعمیر آن به عهده نمایندگی است. تعمیرکار کولرگازی در کرج از طرف نمایندگی به منزل شما مراجعه کرده و به‌صورت رایگان کولرگازی شما را عیب‌یابی می‌کند.

  • نصب کولرگازی

برای صرفه‌جویی در هزینه‌های آتی باید کلیه موارد فنی توسط نصاب کولرگازی در کرج در نظر گرفته شود. قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولرگازی در کرج و تهران همگی اورجینال و دارای گارانتی هستند.

  • سرویس کولرگازی

در سرویس تهویه کولر در نمایندگی تعمیر کولرسازی در کرج، سرویس‌دهنده تمامی قسمت‌های کولرگازی را شست و شو داده و از صحت کارکرد آن اطمینان حاصل می‌کند. تمیزکردن فیلتر، کندانسور، شست و شو و روغنکاری قطعات تنها بخشی از کارهای مهم در فرایند خدمات تعمیر کولرگازی در کرج است.

  • تعمیر کمپرسور کولرگازی

نکته اصلی و مهمی که شما را مجبور به تعمیر کولرگازی در کرج می‌کند سوختن موتور یا کمپرسور کولرگازی شما است. در صورت سوختن کمپرسور باید کمپرسور هوا را تعمیر کنید یا کمپرسور ترک‌‌‌خورده را تعویض کنید.

 

خدمات تعمیر کولرگازی در کرج

خدمات تعمیر کولرگازی در کرج

نصب کولرگازی در کرج

امروزه نصب کولرگازی و سیستم‌های خنک‌کننده اسپلیت و پنجره‌ای و غیره در ساختمان‌ها با کاربری‌های مختلف رایج است و تعمیرکاران زیادی به‌ عنوان نصاب یا تعمیرکار کولرگازی در کرج مشغول به کار هستند.

بهترین مکان برای نصب کولرگازی جایی است که اطمینان حاصل کنید بخار و گرما در اطراف دستگاه داخلی وجود ندارد. زیرا وجود بخار و گرما در نزدیکی کولرگازی باعث کاهش ظرفیت سرمایش دستگاه می­‌شود. هنگام تعمیر نصب کولرگازی در کرج در ارتفاع، نکات اساسی  و اقدامات ایمنی را رعایت کنید. نصاب کولرگازی در موقع نصب می‌بایست، مطمئن شود که ورودی و خروجی هوا مسدود نشده باشد؛ زیرا ممکن است در خنک‌کردن کولر تأثیر منفی بگذارد.

هنگام نصب کولرگازی اسپیلت جهت جلوگیری از لرزش یا سقوط دستگاه، یک دیوار محکم و پایدار برای نصب انتخاب کنید. این کار باعث جلوگیری از آسیب رسیدن به بدنه و قطعات کولر می‌شود. جهت نصب و تعمیر کولرگازی در کرج دیوار را اندازه بگیرید و مرکز را علامت بزنید تا سیم‌کشی و لوله‌کشی به‌راحتی به دیوار وصل شود.

در نهایت به یاد داشته باشید که نصب کولرگازی اسپلیت برای همه مناسب نیست و انجام هر نوع تعمیری بدون اطلاع از تخصص تکنسین کولرگازی ایده خوبی نخواهد بود. نصب کولرگازی یک کار کاملا تخصصی است و اجرای مراحل آن نیاز به آموزش تعمیرات کولرگازی و دقت و تخصص کافی دارد.

تعمیر کولرگازی سامسونگ در کرج

مرکز تعمیر کولرگازی سامسونگ در کرج دارای تکنسین‌های ماهر تعمیر کولرگازی و تیمی از مشاوران خدمات رایگان است که همکاری آن‌ها بهترین خدمات را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

دستگاه‌های تهویه مانند کولرگازی سامسونگ علاوه بر تأمین هوای مناسب منزل و محل کار از افزایش آب و گاز در خانه‌ها جلوگیری می‌کنند. کولرگازی علاوه بر کاهش مصرف برق و آب و جلوگیری از هزینه‌های بالای آب و گاز، مزایای بسیار دیگری نیز دارند. کولرگازی سامسونگ با وجود همه مزایایی که دارد به دلیل اشکال در برخی از قطعات خراب می‌شود. برخی از مشکلات رایج کولر سامسونگ عبارت‌اند از:

  • درستکار نکردن فن خارجی یا کندانسور

یک فن در فضای باز وظیفه انتقال گرما از خانه شما به فضای بیرون را بر عهده دارد. اگر فن هوای بیرون به‌درستی کار نکند، سرمای کافی نمی‌تواند جایگزین گرمای خانه شود و کمپرسور بیش از حد گرم می‌شود و چرخه خنک‌کننده کولرگازی سامسونگ را مختل می­کند.

  • آبریزی کولرگازی

یکی دیگر از مشکلات رایج کولرگازی سامسونگ، نشت آب از داخل کولرگازی سامسونگ است که نشانه مسدود بودن خروجی آب کولرگازی است. این مشکل با مهارت‌های استادانه مرکز سرویس و تعمیر کولرگازی در کرج رفع می‌شود.

  • برفک زدن روی لوله‌های کولر

مشکل رایج دیگر کولرگازی سامسونگ، یخ‌زدگی لوله یا کندانسور کولرگازی سامسونگ، شارژ کم‌ گاز دستگاه یا کثیف بودن فیلتر است. ذوب‌شدن یخ پس از انجماد باعث نشت می‌شود. کولرگازی سامسونگ را ریست نکنید و با تعمیرات کولرگازی سامسونگ کرج این مشکل را حل کنید. اگر تمیزکردن فیلتر کمکی نکرد، تا رفع مشکل کولرگازی را باز نکنید.

  • روشن‌نشدن سیستم تهویه‌ مطبوع مرکزی

یکی دیگر از مشکلات کولرگازی که منجر به تعمیر کولرگازی سامسونگ کرج می‌شود، روشن‌نشدن آن‌هاست. اگر کولرگازی سامسونگ شما روشن نمی‌شود، ابتدا ترموستات و کنترل‌ها را تنظیم کنید.

  • ازکار افتادن فن پنل داخلی کولرگازی سامسونگ

ابتدا فیلتر هوا را بررسی کنید، اگر مسدود شده باشد، ممکن است بتوانید خودتان آن را برطرف کنید. در صورت وجود یخ روی کویل خنک‌کننده و لوله‌های یخچال، اجازه دهید یخ ذوب شود و دوباره بررسی کنید که آیا فن کار می‌کند یا خیر. در غیر این صورت با مرکز تعمیر کولرگازی در کرج تماس بگیرید.

سرویس و تعمیر کولرگازی در کرج

سرویس و تعمیر کولرگازی در کرج

تعمیرات کولرگازی اسپلیت در کرج

قبل از شروع تعمیر کولرگازی در کرج، بهتر است با اجزای آن که کمپرسور، شیر انبساط، کندانسور، لوله‌های مویرگی و اپراتور هستند، آشنا شوید. هریک از این قطعات در کولرگازی اسپیلت نقش مهمی بر عهده دارند. تعمیرات کولرگازی اسپیلت در کرج با در اختیار داشتن بهترین کارشناسان و سازندگان می‌تواند در کمترین زمان و به صورت کاملاً حرفه‌ای کولر گازی شما را تعمیر کند.

اگر کولر گازی اسپلیت شما بین 10 تا 15 سال کار کرده است و هر روز با مشکل مواجه می‌شود، می‌بایست کولر گازی نو بخرید. اگر چندین بار آن را تعمیر و سرویس کرده‌اید، اما مشکلات همچنان پابرجاست، می‌بایست آن را تعویض کنید.

برخی از مشکلات کولر گازی اسپلیت که نیاز به تعمیر دارند را در زیر لیست کرده‌ایم. در صورت بروز هر یک از مشکلات زیر، باید با نمایندگی تعمیر کولرگازی در کرج تماس بگیرید.

  • کولر گازی خنک نیست.
  • خاموش شدن ناگهانی کولر گازی اسپیلت
  • نشتی آب از کولر گازی اسپیلت
  • خاموش نشدن کولر گازی اسپیلت
  • کار نکردن فن‌های داخلی یا خارجی
  • خراب شدن ریموت کولر گازی
  • ایجاد صدا در کولر اسپیلت
  • ایجاد لرزش در دستگاه
  • پریدن فیوز بعد از روشن شدن
  • انجماد لوله مویرگی و ورودی اواپراتور
  • کار نکردن کمپرسور
  • وجود برق در بدنه کولر گازی

تعمیرات کولر گازی اسپیلت نیاز به آموزش تعمیر کولرگازی دارد. به همین دلیل در صورت مشاهده هر یک از مشکلات بالا خودتان اقدام به تعمیر یا تعویض نکنید. بهترین کار این است که در اسرع وقت با مرکز تعمیر کولرگازی در کرج تماس بگیرید.

آموزش تعمیرات کولر گازی

آموزش نصب کولرگازی و آموزش تعمیر کولرگازی در کرج به صورت عملی در کارگاه‌های آموزشکده فنی و حرفه‌ای توسط مربیان فنی و مجرب آموزش داده می‌شود. دوره‌های آموزشی نصب و تعمیر تهویه مطبوع و اسپلیت یکی از محبوب‌ترین دوره‌های کارگاهی و عملی است.

در این دوره با اصول نصب، بهره برداری و لوله کشی تبرید آشنا می­‌شوید. آشنایی با اصول کلی کولر گازی و قطعات، آشنایی با شرایط و استانداردهای نصب کولر گازی، قابلیت شارژ گاز انواع کولر گازی، شناسایی و بازرسی لوله‌ها و سیکل شستشوی نیتروژن و آشنایی با عیوب و خطاها، تصحیح خطاها، تشخیص و اصلاح عیوب همگی از سرفصل‌های آموزش تعمیرات کولر گازی هستند.

استفاده روزافزون از این تجهیزات در ساختمان‌ها و نبود نیروی متخصص کافی در زمینه تعمیر و سرویس تجهیزات بستر مناسبی را برای کار و فعالیت در این زمینه فراهم کرده است. گواهی پایان دوره آموزشی با حمایت موسسه فنی و حرفه‌ای کشور و وزارت تعاون، کار و مراقبت اجتماعی و با ارزش بین المللی به هنر آموزانی که پس از فارغ التحصیلی در امتحان نهایی قبول شوند، اعطا می‌شود.

تعمیرات کولر گازی در گوهردشت کرج

کولرهای گازی نقش مهمی در راحت نگه داشتن فضاها در فصول گرم سال دارند. به نوعی توقف چند ساعته آن ها تحمل گرما را برای ما بسیار سخت می‌کند. کارکرد کولر گازی فرآیندی پیوسته است که شامل بردن هوای گرم به داخل محل استفاده و استفاده از خنک سازی آب سرد در اواپراتور است و هوای گرم را به هوای سرد تبدیل می‌کند. سرویس کولر گازی در گوهردشت کرج هزینه بیشتری نسبت به تعمیر کولر آبی دارد. هر از چند گاهی باید سرویس اسپلیت خود را انجام دهید.

سرویس کولر گازی باید توسط مرکز تعمیر کولرگازی در کرج انجام شود. تعمیر قسمت های داخلی و خارجی کولر گازی و اسپلیت، یونیت سرویس و شست و شوی پنل دستگاه و همچنین تعویض کندانسور و فیلتر از جمله خدمات ارائه شده در تعمیر کولر گازی گوهردشت کرج است که با توجه به افزایش دو برابری قیمت آن در دو سال اخیر، اهمیت تعمیر و سرویس کولر گازی چندین برابر شده است.

تعمیر کولر گازی یا اسپلیت یک امر کاملاً تخصصی است و افردای که فقط آموزش تعمیرات کولر گازی دیده‌اند می‌توانند به تعمیر و سرویس آن بپردازند. خدمات تعمیر کولرگازی در کرج شامل تعمیر پنل کولر گازی، تعمیر کمپرسور کولر گازی، تعویض کولر گازی و تعمیر یا تعویض موتور فن تهویه مطبوع هستند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال کرج

کولر گازی به خصوص در تابستان ساعات طولانی کار می‌کند و با حجم کاری بالایی مواجه است. با گذشت زمان، این مشکل منجر به فرسودگی قطعات و خرابی تجهیزات می­‌شود. برای تعیین هزینه تعمیر کولرگازی اجنرال در کرج یا هر وسیله الکتریکی دیگر، ابتدا باید آن را ارزیابی کنید. نوع و شدت آسیب وارده به قطعات و میزان کار مورد نیاز برای تعمیر یا تعویض آن‌ها تعیین کننده هزینه تعمیر کولر گازی در کرج است.

برای سرویس و تعمیر کولر گازی در کرج می‌توانید با موسسه تعمیرات تهویه مطبوع استان البرز تماس بگیرید. کولرهای گازی و اسپلیت‌های جنرال با نیم قرن تجربه توانسته‌اند سهم بازار بزرگی را در ژاپن، خاورمیانه و اقیانوسیه به خود اختصاص دهند. تعمیرات کولر گازی در عظیمیه کرج، تعمیر کولر گازی فردیس کرج و بقیه حومه استان البرز همگی تحت نمایندگی کولر گازی در کرج انجام می‌شوند.

هزینه تعمیر کولرگازی در کرج

هزینه تعمیر کولر گازی و اسپلیت سامسونگ در کرج

تعمیر کمپرسور کولر گازی در کرج

کمپرسور در کولر گازی همانند قلب انسان کار می‌کند و  تپنده کولر است که بدون آن کولر و اسپلیت اصلاً کار نمی‌کنند. از نظر عملکردی، کمپرسور وسیله‌ای مکانیکی است که وظیفه آن کاهش مقدار گاز و فشرده‌ سازی آن‌ها است.

کاهش مقدار گاز با استفاده از کمپرسور باعث افزایش فشار آن می‌شود. به‌ طور کلی کار تشدید گاز یا مایع مبرد بر عهده کمپرسور است که به‌ طور معمول با توجه‌ به موقعیت نصب آن در فضای باز قرار می‌گیرد. گاز پس از متراکم شدن وارد یونیت داخلی کولر و همچنین یونیت خارجی می‌شود و در نهایت در نتیجه این چرخه هوای خنک‌کننده وارد محیط خروجی ریخته شده می‌گردد.

از دلایل احتراق کمپرسور کولر گازی اسپیلت می‌توان به کابل‌های اتصال، کویل معیوب، ولتاژ نامناسب، وجود هوا در لوله‌ها، کندانسور کثیف و نبود هوای سرد بیرون و غیره اشاره کرد. با تعمیر کولرگازی در کرج می‌توانید این مشکلات را حل کنید. اورلود کمپرسور به عنوان یک سپر محافظ عمل می‌کند و باعث عدم آسیب به کمپرسور می‌شود.

اگر دمای کمپرسور به دلیل کثیفی در یونیت خارجی یا ایجاد ولتاژ بسیار بالا در هوای جاری افزایش یابد، فشار بیش از حد هوا ایجاد می‌شود و با قطع جریان کمپرسور از آن محافظت می­کند. یکی از راه‌های حل مشکل روشن نشدن کمپرسور کولر گازی بررسی سلامت اضافه بار با کمک آمپرمتر است. در غیر این صورت مشکل روشن نشدن کمپرسور را می‌توان به قسمت‌های دیگر نسبت داد.

تعمیر کولر گازی جنرال در کرج

هنگامی که کولر گازی و اسپیلت مشکلی دارد، تشخیص ابزار زمانی باید انجام شود که کولر گازی شما قابل تعمیر نباشد. در صورت هر گونه مشکل در کولر می‌بایست برای تعمیرات کولر گازی جنرال در کرج اقدام کنید. گاهی اوقات، عیب‌یابی کولر گازی جنرال ساده است و نیازی به تخصص ندارد. به‌ عنوان‌ مثال، اگر فراموش کرده‌اید که کولر گازی جنرال خود را به برق وصل کنید، وصل کردن آن به برق مشکل را حل می‌کند.

ممکن است در پریز برقی که اسپیلت و کولر گازی خود را به آن وصل می‌کنید مشکلی وجود داشته باشد. یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است باعث روشن نشدن کولر گازی شما شود، بریدگی رایج در سیم کشی داخلی کولر گازی است که می‌توانید با کمک نیروهای مرکز تعمیر کولرگازی در کرج آن را بررسی و تعمیر کنید. وقتی کولر گازی جنرال اسپلیت شما خاموش است اما نشتی دارد، باید فکر کنید که مشکل این است که فیلترهای تهویه مطبوع کثیف هستند یا گاز اسپلیت وجود ندارد.

در صورت بروز هر مشکلی می‌بایست از افرادی که قبلاً آموزش تعمیرات کولر گازی را گذرانده‌اند کمک بخواهید. تعمیر نصب کولرگازی در کرج یکی دیگر از خدمات نمایندگی جنرال است

تعمیرکار کولرگازی در کرج

اگر کولرگازی شما خراب شد و مشکل را تشخصی دادید اولین و مهم‌ترین کار قطع کامل برق است. زیرا اتصال به برق می‌تواند صدمات زیادی را به همراه داشته باشد؛ بنابراین، در صورت مشاهده هرگونه نقص، دراسرع‌ وقت برق یخچال را قطع کرده و با یک تعمیرکار کولرگازی در کرج تماس بگیرید. تعمیرکاران کولر گازی کرج تمامی مدل‌ها و برندهای کولر گازی را با بهترین و بالاترین کیفیت تعمیر و به دست مشتریان می­رسانند.

تعمیر کولرگازی در کرج می‌تواند عیب‌ونقص کلیه قسمت‌های کولر گازی را تشخیص داده و با استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد آن را تعمیر کند. تعمیر نصب کولرگازی در کرج به‌ آسانی خرابی‌ها و آسیب‌های وارده به کمپرسور کولرگازی، قطعات آن و بقیه مشکلات را با هزینه مناسب و کیفیت بالا سرویس و تعمیر می­‌کند. هزینه‌های خدمات تعمیر کولرگازی در کرج بر اساس فاکتورها و معیارهای خاصی تعیین می‌شود. همین پارامترها و عوامل باعث می‌شوند که هزینه دستمزد تعمیرکار کولرگازی در کرج متغیر باشد.

مزایای تعمیر کولرگازی در نمایندگی

نمایندگی تعمیرات کولرگازی در کرج و حومه دارای مزایای زیر است:

  1. سرویس‌کاران در نمایندگی تعمیر کولرگازی در کرج برای تعمیر و سرویس از قطعات اصلی و اورجینال استفاده می‌کنند.
  2. کولرگازی شما در نمایندگی توسط متخصصین و تکنسین‌ها با نهایت دقت تعمیر و سرویس می‌شود.
  3. در نمایندگی، گارانتی شش‌ ماهه برای خدمات تعمیر کولر گازی در کرج اعمال می‌شود.
  4. شما برای تعمیر و سرویس قطعاتی که قبل از موعد گارانتی خراب می‌شوند هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید.
  5. پس از ثبت سفارش شما برای تعمیر کولرگازی در کرج به‌ صورت تلفنی یا آنلاین، دراسرع‌ وقت نزدیک‌ترین تعمیرکار و متخصص را برای تعمیر کولر گازی برای شما ارسال می‌کنند.

سخن پایانی

در مقاله تعمیر کولرگازی در کرج تمامی گزینه‌های مربوط به خدمات تعمیر کولرگازی در کرج و حومه را به شما معرفی کردیم.

به‌ علاوه با مبحث عیب‌یابی و آموزش تعمیرات کولرگازی آشنا شدید تا خودتان بتوانید ایرادات کولرگازی را بشناسید و به‌طور کلی تشخیص دهید که به کمک آن می‌توانید مشکل کولر را حل کرده و تشخیص دهید. اما اگر مهارت و دانش کافی برای تشخیص و رفع مشکل کولر گازی خود را ندارید، با نمایندگی نصب و تعمیر کولرگازی در کرج قسمت تعمیرات تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *