دسته‌بندی نشده

دستگاه بسته بندی سس تکنفره

دستگاه بسته بندی سس تکنفره یکی از انواع دستگاه های بسته بندی ساشه است که برای بسته بندی تک نفره سس های کچاپ، مایونز و… بکار می رود. از این دستگاه همچنین می توان برای بسته بندی تک نفره عسل و سایر مایعات غلیظ استفاده نمود.

 

دستگاه بسته بندی سس تکنفره

دستگاه بسته بندی سس تکنفره یکی از ماشین آلات رایج و پر استفاده در صنعت بسته بندی مواد غذایی است. این دستگاه در حقیقت همان دستگاه بسته بندی ساشه می باشد که علاوه بر سس قابلیت بسته بندی تک نفره سایر مواد را نیز دارد.

به این ترتیب از دستگاه بسته بندی سس تکنفره به عنوان یک دستگاه ساشه زن مایع می توان برای بسته بندی انواع سس، شیر، آبلیمو، مربا، رب، روغن زیتون و غیره استفاده نمود. با این تفاسیر از این دستگاه ها علاوه بر کارخانجات  به طور ویژه ای در رستوران ها، فست فودها و سوپرمارکت ها استفاده می شود.

وجه تمایز دستگاه بسته بندی سس تکنفره با دیگر ماشین آلات بسته بندی در آن است که این دستگاه ها نه تنها می توانند عملیات بسته بندی را به صورت دو طرف دوخت انجام دهند؛ بلکه قابلیت بسته بندی انواع سلفون به روش سه طرف دوخت را نیز دارا هستند.

وجود یک چنین مزیتی در دستگاه بسته بندی سس تکنفره باعث شده در خط تولید و بسته بندی دیگر نیازی به سایر ماشین آلات نداشته باشید؛ چرا که اینگونه عملیات بسته بندی به بهترین نحو ممکن توسط یک دستگاه پرکن با قابلیت دوخت انجام می شود.

ناگفته نماند برای راه اندازی خط تولید سس تکنفره همواره می توانید در کنار دستگاه بسته بندی سس تکنفره از یک سری دستگاه های مکمل نیز استفاده نمایید. به طور کلی همه ماشین آلات مورد نیاز در خط تولید سس تکنفره با قیمت مناسب و کیفیت بالا در فروشگاه دهه کالا به فروش می رسند.

بهترین انواع دستگاه بسته بندی سس تکنفره

در بسته بندی سس تکنفره از دستگاه های بسته بندی مایعات غلیظ استفاده می شود. بهترین انواع دستگاه بسته بندی سس تکنفره شامل موارد زیر است:

  • دستگاه بسته بندی مدادی
  • دستگاه بسته بندی سه طرف دوخت
  • دستگاه بسته بندی چهار طرف دوخت

دستگاه بسته بندی مدادی

دستگاه بسته بندی مدادی یکی از پر مصرف ترین انواع دستگاه بسته بندی سس تکنفره است. این ماشین آلات نه تنها امکانات و خصوصیات منحصر به فردی دارند؛ بلکه از قابلیت بسته بندی انواع مواد مایع، پودری و حتی برخی تنقلات برخوردار هستند.

با استفاده از دستگاه بسته بندی مدادی همچنین می توانید مواد بسته بندی شده را براحتی جابجا نمایید.

دستگاه بسته بندی ساشه مایع مدادی در صنایع مختلف برای بسته بندی انواع مایعات رقیق و غلیظ بکار می رود. این دستگاه های بسته بندی محصول نهایی را به صورت تکنفره مدادی یا میله ای بسته بندی می کنند.

دستگاه بسته بندی سس تکنفره نیز یکی از انواع دستگاه های ساشه است که با داشتن یک هیتر اقدام به روان سازی انواع سس نموده و سپس آن ها را درون بسته های تکنفره می ریزد.

این ماشین آلات پرکن از قابلیت بسته بندی تکنفره انواع سس های کچاپ، مایونز، سس قارچ، سس پاستا، سس خردل، سس ایتالیایی، سس هزار جزیره و غیره برخوردار هستند.

با توجه به این که دستگاه بسته بندی ساشه مدادی را می توان در بسته بندی مایعات دیگری جز سس نیز مورد استفاده قرارداد؛ در نتیجه این دستگاه در میان تولید کنندگان مختلف از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است.

نحوه عملکرد دستگاه بسته بندی ساشه مدادی

در خصوص نحوه عملکرد دستگاه های بسته بندی ساشه مدادی باید بگوییم از ورق های بسته بندی آماده استفاده نموده و محصول را درون این ورق ها می ریزند؛ و سپس با استفاده از حرارت گرم می نمایند.

روی هم رفته از دستگاه ساشه مدادی می توان برای بسته بندی محصولاتی همچون سس، آبلیمو، عسل، نبات مایع، آب نارنج، ژل، روغن حیوانی، الکل و غیره به صورت تک نفره استفاده نمود.

عملکرد ماشین آلات ساشه مدادی به صورت تمام اتوماتیک بوده و این دستگاه ها مجهز به امکاناتی همچون صفحه نمایش لمسی، برق تکفاز 220 ولت، منوی چهار زبانه با پشتیبانی زبان فارسی، انگلیسی، روسی و عربی هستند.

از دستگاه های بسته بندی تکنفره ساشه مدادی می توان در محیط های کوچکی مانند کارگاه ها، منازل، مغازه ها و غیره استفاده نمود. این دستگاه های ساشه که با نام دستگاه ساشه زن نیز شناخته می شوند؛ در زمره بهترین انواع ماشین آلات پرکن و دستگاه های بسته بندی قرار می گیرند.

راهنمای خرید دستگاه بسته بندی ساشه مدادی

دستگاه های ساشه جزو ماشین آلات بسته بندی پرکاربردی هستند که خود انواع مختلفی دارند. در نتیجه هنگام خرید این دستگاه ها ابتدا باید شناخت کاملی نسبت به انواع مدل های این دستگاه داشته و سپس متناسب با نیاز خود به انتخاب بهترین مدل بپردازید.

در مجموع هنگام خرید دستگاه بسته بندی ساشه مدادی مهم ترین فاکتورهایی که باید مورد توجه قرار دهید شامل موارد زیر است:

نحوه عملکرد دستگاه ساشه زن، نوع برق مصرفی آن، میزان مصرف انرژی دستگاه، اتومات یا نیمه اتومات بودن، قابلیت ها و امکانات، جنس بدنه، سرعت ساشه زنی، مدل، حجم مخزن، وزن دستگاه، تنوع محصولات قابل بسته بندی و غیره.

کلیه فاکتورهای نامبرده شده جزو عوامل موثر بر قیمت دستگاه بسته بندی ساشه مدادی محسوب می شوند؛ که توجه به آن ها در زمان خرید این ماشین آلات بسیار حائز اهمیت است.

البته کارشناسان فروش دهه کالا در کلیه مراحل انتخاب تا خرید نهایی انواع دستگاه های بسته بندی در کنار شما حضور دارند؛ در نتیجه همه راهنمایی های لازم برای راه اندازی خط تولید بسته بندی سس تکنفره و تجهیز این خط با بهترین دستگاه ها و ماشین آلات را به طور دقیق دریافت خواهید کرد.

ظرفیت و میزان تولید دستگاه های ساشه مدادی

در خرید دستگاه ساشه مدادی و به طور کلی دیگر انواع دستگاه های ساشه زن ابتدا باید به ظرفیت و میزان تولید این دستگاه های توجه کنید. در ادامه مدلی را انتخاب کنید که قادر به پاسخگویی به نیازهای تولیدی شما باشد.

لازم به تذکر است تولید کمتر یا حتی زیادتر دستگاه های بسته بندی ساشه می تواند دردسرها و ضررهای مالی زیادی را برای خط تولید بسته بندی سس تکنفره و دیگر مواد تکنفره به همراه داشته باشد.

نوع بسته بندی توسط دستگاه های ساشه مدادی

در گام بعدی نوبت به بررسی سبک استفاده از بسته بندی می رسد. در واقع بعضی از انواع مدل های دستگاه ساشه یک سری بسته بندی های کاملاً آماده را بکار می گیرند. به این صورت که دستگاه ساشه زن صرفاً وظیفه پر کردن بسته بندی ها و در نهایت دوختن لبه بالایی آن ها را بر عهده دارد.

در حالی که دیگر مدل های دستگاه بسته بندی ساشه ابتدا اقدام به بریدن بسته بندی های آماده و قالبی می کنند در ادامه نوبت به پر کردن این بسته بندی ها و دوختن هر چهار لبه می رسد.

با این تفاسیر اگر قصد راه اندازی خط تولید بسته بندی سس تکنفره یا سایر محصولات تکنفره را دارید؛ پیش از خرید دستگاه های ساشه زن باید متناسب با نیاز و همچنین نحوه آماده سازی بسته بندی ها به انتخاب مدلی مناسب از این دستگاه ها بپردازید.

نوع تیغه ها و المنت دستگاه ساشه مدادی

نکته دیگری که در خرید دستگاه های ساشه زن باید مورد توجه قرار بگیرد، نوع تیغه ها و المنت های حرارتی بکار رفته در این ماشین آلات است. بهترین دستگاه بسته بندی ساشه مدادی از تیغه های استیل و ضد زنگ ساخته می شود.

به این ترتیب مرور زمان تاثیر چندانی بر کیفیت و کارایی قطعات درونی دستگاه بسته بندی ساشه نخواهد داشت. از طرفی المنت های بکار رفته در این ماشین آلات جزو اصلی ترین بخش های آن ها به حساب می آیند؛ در نتیجه باید در زمره مدل های کم مصرف و با دوام قرار بگیرند.

نحوه نگهداری دستگاه ساشه مدادی

از دیگر موارد قابل توجه در مورد دستگاه های بسته بندی ساشه مدادی می توان به نحوه نگهداری آن ها اشاره کرد. با توجه به این که از این ماشین آلات برای بسته بندی انواع مایعات غلیط مانند سس ها، مرباها، لوازم بهداشتی همچون صابون مایع، شامپو و غیره استفاده می شود؛ در نتیجه تمیز کردن و خشک نگه داشتن آن ها نسبت به دیگر انواع دستگاه های ساشه حساسیت و پیچیدگی بیشتری دارد.

به طور کلی اگر بدنه دستگاه بسته بندی ساشه مدادی از جنس ضد زنگ باشد، گذر زمان تاثیری بر کارایی و کیفیت آن نخواهد داشت. با این حال هنوز هم لازم است به طور روزانه به تمیز کردن دستگاه پرداخته و در نهایت آن را به خوبی خشک کنید.

از طرفی تیغه های دستگاه بسته بندی ساشه مدادی به دلیل برخورد مداوم با مایعات نیاز دارند که به صورت دوره ای تمیز شده و مورد بازدید قرار بگیرند. ناگفته نماند المنت های این ماشین آلات پرکن نیز به علت وجود مایعات در معرض خطر و آسیب قرار داشته و در نتیجه لازم است این بخش را نیز به طور دائمی بررسی نمایید.

دستگاه بسته بندی سه طرف دوخت

دستگاه بسته بندی سه طرف دوخت از دیگر انواع دستگاه بسته بندی سس تکنفره است. همانطور که از اسم این دستگاه ها مشخص می باشد با استفاده از آنها می توان سه طرف را دوخت و طرف چهارم را به صورت بسته درآورد.

 

دستگاه بسته بندی چهار طرف دوخت

دستگاه بسته بندی چهار طرف دوخت به عنوان یک دستگاه بسته بندی سس تکنفره، بسته های سس را به صورت چهار طرف دوخت تولید می نماید. این دستگاه ها مجهز به امکانات و خصوصیات منحصر به فردی هستند که دست کاربر را باز می گذارند تا بر اساس نیاز خود اقدام به خرید نمایند.

انواع دستگاه بسته بندی چهار طرف دوخت را می توان به دو صورت تک نازله و چند نازله از فروشگاه اینترنتی دهه کالا خریداری نمود.

خرید بهترین دستگاه بسته بندی سس تکنفره

چنانچه قصد خرید بهترین دستگاه بسته بندی سس تکنفره را دارید هم اکنون می توانید دستگاه موردنظر خود را با ارزانترین قیمت به صورت اینترنتی سفارش دهید. سیستم ماشین آلات بسته بندی سس تکنفره عرضه شده در دهه کالا به صورت حجمی است؛ و در نتیجه از این دستگاه ها می توان برای بسته بندی تکنفره مواد نیمه غلیظ مانند مایونز و کچاپ استفاده نمود.

بهترین دستگاه بسته بندی سس تکنفره به لحاظ عملکرد در حالت الکترومکانیک بوده و برق مصرفی آن از نوع تک فاز می باشد. با خرید دستگاه بسته بندی سس تکنفره از دهه کالا می توانید سایر ماشین آلات را نیز در کنار آن نصب کنید.

جنس بدنه و نازل تعبیه شده در دستگاه بسته بندی سس تکنفره از نوع استیل است. به این ترتیب بهترین دستگاه بسته بندی سس تکنفره از مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد. در نهایت شما عزیزان می توانید بهترین دستگاه بسته بندی سس تکنفره را با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر از دهه کالا خریداری نمایید.

دستگاه بسته بندی سس تکنفره

دستگاه بسته بندی سس تکنفره

مهم ترین ویژگی های دستگاه بسته بندی سس تکنفره

هر یک از انواع دستگاه بسته بندی سس تکنفره دارای یک سری ویژگی ها و مشخصه های منحصر به فرد و کارآمد هستند. مهم ترین ویژگی های دستگاه بسته بندی سس تکنفره به شرح زیر می باشد:

در تولید این ماشین آلات از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده در نتیجه کار با آنها بسیار آسان می باشد. با وجود مانیتورهای لمسی و رنگی روی دستگاه بسته بندی سس تکنفره طبیعی است که این دستگاه ها کاربری کاملاً ساده و راحتی داشته باشند.

تولید کنندگان مواد غذایی به هنگام استفاده از این دستگاه بسته بندی می توانند محصولات خود را با برنامه ها و دستورالعمل های مناسب بسته بندی نمایند. در نهایت بهترین دستگاه بسته بندی سس تکنفره قادر به بسته بندی مواد خوراکی با بهترین متد و مرغوب ترین متریال است.

از دیگر ویژگی های مهم دستگاه بسته بندی سس تکنفره می توان به مناسب و ایده آل بودن ابعاد و اندازه آن اشاره کرد. به این ترتیب انواع دستگاه های بسته بندی از قابلیت جابجایی بسیار خوبی برخوردار هستند.

از طرفی دستگاه بسته بندی سس تکنفره را می توان در مکان های دلخواه مورد استفاده قرار داد؛ به ویژه که این دستگاه ها در ارتفاع مناسبی طراحی و تولید شده اند در نتیجه قابل استفاده در اغلب مغازه ها و فروشگاه ها هستند.

مشخصه دیگر این دستگاه ها امکان تنظیم سرعت در آنها است. به طوری که کاربران می توانند مقدار معینی از محصول را در زمانی مشخص به صورت بسته بندی شده تحویل بگیرند. اکنون که صحبت از سرعت شد جا دارد بگوییم اغلب دستگاه های بسته بندی به خصوص دستگاه بسته بندی سس تکنفره سرعت بالایی دارند.

مهم تر از همه این که بالا بودن سرعت عملکرد دستگاه بسته بندی سس تکنفره هیچ خللی به کیفیت محصولات تولیدی وارد نخواهد کرد. بدنه ماشین آلات بسته بندی سس، ضد زنگ و کاملاً مقاوم است به طوری که در اثر ضربه و… هیچ آسیبی به آن وارد نخواهد شد.

یکی از اصلی ترین خصوصیات دستگاه بسته بندی سس تکنفره مناسب و ایده آل بودن قیمت آن است. از اینها گذشته برق مصرفی این دستگاه ها از انرژی های درون شهری تامین می شود.

قیمت دستگاه بسته بندی سس تکنفره

قیمت هر یک از انواع دستگاه بسته بندی تک نفره متناسب با نوع دستگاه، عملکرد آن، امکانات تعبیه شده و مواردی از این قبیل تعیین می شود. در خرید دستگاه های بسته بندی ساشه باید بدانید پارامترهایی همچون سرعت بسته بندی، دستی/ نیمه اتومات/ اتومات بودن دستگاه، تعداد قالب ها، امکانات موجود در دستگاه و… مستقیماً روی قیمت دستگاه تاثیر می گذارند.

با همه اینها بهترین دستگاه بسته بندی سس تکنفره با مناسب ترین قیمت و کیفیتی عالی در دهه کالا به فروش می رسد. استعلام دقیق قیمت این ماشین آلات از طریق تماس تلفنی و مراجعه به صفحه اصلی وب سایت فروشگاه امکان پذیر می باشد.

سخن آخر

دستگاه بسته بندی سس تکنفره را به جرئت می توان جزو بهترین و پر تقاضا ترین انواع دستگاه های پرکن مایعات معرفی نمود. مهم ترین علت محبوبیت این دستگاه توانایی بسته بندی محصولات گوناگون از طریق آن است.

انواع دستگاه بسته بندی سس تکنفره که با نام دستگاه ساشه مایعات نیز شناخته می شوند به لحاظ ظرفیت و کارایی کاملاً متفاوت با یکدیگر هستند. روی هم رفته انواع ماشین آلات بسته بندی سس تکنفره از نظر کارکرد بسیار با کیفیت بوده و عملیات بسته بندی را با بهترین شیوه های ممکن انجام می دهند.

نکته قابل توجه در مورد دستگاه های بسته بندی ساشه این است که صرفاً برای بسته بندی های سلفونی طراحی و تولید شده اند. با بکارگیری این دستگاه ها می توانید انواع مایعات، مواد پودری و گرانولی را درون بسته های کوچک بریزید و بدوزید.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *