دسته‌بندی نشده

خط چیپس سیب زمینی

خط چیپس سیب زمینی اگر با تکنولوژی و ماشین آلات فرآوری و بسته بندی پیشرفته راه اندازی شود؛ محصولاتی با کیفیت و مرغوبیت بالا تولید خواهد شد به طوری که حتی می توانید به رقابت در بازار جهانی بپردازید. به اضافه این که فرآیند تولید با رعایت کلیه استانداردهای بین المللی انجام می گیرد.

خط چیپس سیب زمینی

خط چیپس سیب زمینی در کرج، تهران و… را می توانید با خرید دستگاه ها و ماشین آلاتی با کیفیت از دهه کالا راه بیندازید. به این ترتیب در فرآیند تولید چیپس سیب زمینی و به خصوص مرحله خروجی آن از مزیت مهمی بهره مند خواهید شد؛ یعنی جذب روغن در این مرحله پایانی طبق معیارها و استانداردهای بین المللی انجام می گیرد.

خرید و فروش دستگاه های خط چیپس سیب زمینی در کرج

مهم ترین  تجهیزات و دستگاه تولید چیپس که برای راه اندازی خط چیپس سیب زمینی به آن نیاز خواهید داشت به شرح زیر است:

  • وان های شستشوی سیب زمینی
  • دستگاه پوست گیر سیب زمینی
  • دستشگاه اسلایسر سیب زمینی
  • دستگاه بلانچر آب سرد
  • بلانچر آب گرم
  • فرایر پخت
  • دستگاه طعم پاش
  • دستگاه های بسته بندی تمام اتوماتیک مولتی هد 10 و 14 توزین

شما کاربران عزیز می توانید دستگاه های نامبرده شده را ارزانتر از نرخ بازار از دهه کالا سفارش دهید. به اضافه این که خرید اینترنتی ابزارآلات و تجهیزات خط چیپس زمینی از سراسر کشور امکان پذیر می باشد.

اگرچه در ادامه بررسی مفصلی از مراحل تولید چیپس سیب زمینی خواهیم داشت؛ به اضافه این که شما را تا حدودی با نحوه عملکرد دستگاه چیپس سیب آشنا خواهیم کرد؛ با این حال فعلا بد نیست کمی درباره روند تولید محصول در خط چیپس سیب زمینی بدانید. در خط تولید چیپس سیب زمینی ابتدا مواد اولیه توسط وان های شستشو شسته شده و سپس سیب زمینی ها به صورت اتوماتیک وارد مرحله پوست گیری می شوند.

بعد از آن است که سیب زمینی های پوست کنده شده به دستگاه اسلایسر وارد شده ودر نهایت به صورت ورقه ورقه یا خلال شده از آن خارج می شوند. در مرحله بعدی این سیب زمینی های برش خورده ابتدا وارد دستگاه بلانچر آب سرد و سپس بلانچر آب گرم می گردند. در همین مرحله است که عمل نشاسته گیری سیب زمینی ها انجام می شود.

هم اکنون سیب زمینی ها آماده ورود به فر پخت شده و با استفاده از روغن سرخ می شوند. در قدم بعدی نیز آنها را به دستگاه طعم باش انتقال می دهند. پس از انجام کلیه امور فوق دستگاه های بسته بندی توزین دار مولتی هد10 یا 14 را برای بسته بندی چیپس های سیب زمینی یا خلال سیب زمینی بکار می گیرند.

 

قیمت خط تولید چیپس سیب زمینی

همان طور که خودتان نیز می دانید راه اندازی خط چیپس سیب زمینی به تجهیزات و دستگاه های مخصوصی نیاز دارد؛ یعنی دستگاه هایی همچون اسلایسر، آبگیر سانتریفیوژ، بلانچر، دستگاه های بسته بندی، طعم پاش و پوست گیر.

به طوری که در صورت فقدان یکی از این دستگاه ها فرآیند تولید چیپس سیب زمینی انجام پذیر نخواهد بود. با این اوصاف برای این که برآورد صحیحی از قیمت خط تولید چیپس سیب زمینی داشته باشید؛ لازم است از قیمت تجهیزات و ابزارآلات مورد نیاز در خط چیپس سیب زمینی مطلع شوید.

به این منظور نیز پیشنهاد می دهیم نام دستگاه های مورد نظرتان را در وب سایت دهه کالا جستجو نمایید. به اضافه این که همواره می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا اطلاعات کامل و جامعی از قیمت خط تولید چیپس سیب زمینی بدست آورید.

خرید اینترنتی دستگاه چیپس ساز خانگی در کرج تهران

اگرچه امروزه چیپس جزو محبوب ترین تنقلات در اقصی نقاط دنیا محسوب شده و در طعم های مختلفی تولید می گردد؛ اما بد نیست بدانید که قدمت تولید چیپس چیزی در حدود 150 سال است! پر مصرف بودن چیپس و گستردگی بازار مصرف آن را می توان دو عامل مهم در افزایش تقاضا برای راه اندازی خط چیپس سیب زمینی دانست.

اگرچه تولید چیپس در کارخانه ها به کمک دستگاه ها و تجهیزات مخصوصی انجام می گیرد؛ اما شما عزیزان همواره می توانید با خرید دستگاه تولید چیپس سیب زمینی خانگی از دهه کالا شخصاً به تولید این خوراکی خوشمزه بپردازید.

لازم به ذکر است انواع  دستگاه تولید چیپس خانگی با قیمت های متنوع و مقرون به صرفه را در دهه کالا خواهید یافت.  کافی است در کرج، تهران یا سراسر کشور اقدام به سفارش اینترنتی یک دستگاه کوچک تولید چیپس نمایید؛ به این ترتیب در خانه خودتان قادر به تهیه یک خوراکی لذیذ و صد البته سالم و بهداشتی خواهید شد.

مراحل تولید چیپس سیب زمینی

سیب زمینی جزو مواد غذایی محبوب و پر مصرفی است که در طبخ انواع غذاها کاربرد دارد. به اضافه این که از سیب زمینی در تولید محصولاتی همچون چیپس سیب زمینی، چیپس خلالی و همین طور سیب زمینی نیمه آماده استفاده می شود. تولید هر یک از محصولات نامبرده شده نیازمند شرایط، فناوری و دستگاه های مخصوصی است.

به عنوان مثال در خط چیپس سیب زمینی دما باید با نهایت دقت کنترل شود. در غیر این صورت شاهد تولید محصولاتی بی کیفیت و نامرغوب خواهید بود. با این حساب به منظور تضمین کیفیت در خط تولید چیپس سیب زمینی باید از سیستم گردش و سیرکوله روغن استفاده شود.

روی هم رفته در حالت استاندارد مراحل تولید چیپس سیب زمینی به شرح زیر می باشد:

  • جمع آوری سیب زمینی های سالم و مناسب (جداسازی سیب زمینی های خراب)
  • لکه گیری و پوست گرفتن سیب زمینی ها
  • برش زدن سیب زمینی ها
  • خشک کردن و گرفتن رطوبت سیب زمینی
  • ضدعفونی و رنگبری سیب زمینی یا همان بلانچینگ
  • سرخ کردن سیب زمینی یا سوخاری کردن آنها
  • نمک زنی و اضافه کردن طعم دهنده به سیب زمینی ها
  • خشک کردن محصولات
  • بازرسی و سرمایش محصول تولیدی
  • بسته بندی نهایی محصول
خط چیپس سیب زمینی

خط چیپس سیب زمینی

انتخاب سیب زمینی های مناسب

همان طور که می دانید سیب زمینی ماده اولیه در خط چیپس سیب زمینی است. در تولید این محصول سیب زمینی ها باید با توجه به یک سری ویژگی های خاص انتخاب شوند. یکی از مهم ترین ویژگی های سیب زمینی مناسب برای خط چیپس سیب زمینی پایین بودن قند آن است. با این حساب هر سیب زمینی ای برای تولید چیپس یا خلال مناسب نمی باشد.

از همین رو پس از برداشت سیب زمینی از مزارع و انتقال آن به انبار کارخانه های تولید چیپس باید آن را در دمایی مناسب نگهداری نمود؛ به این ترتیب سیب زمینی ها به خوبی برای ورود به خط چیپس سیب زمینی آماده خواهند شد.

لکه گیری و پوست گیری سیب زمینی

اگر خاطرتان باشد از لکه گیری و پوست گرفتن سیب زمینی به عنوان یکی از مراحل خط چیپس سیب زمینی نام بردیم. با این حساب سیب زمینی ها ابتدا در حوضچه های بزرگی شسته و اصطلاحاً لکه گیری می شوند. سپس از دستگاه آبگیر سانتریفیوژ برای آبگیری این ماده اولیه استفاده می کنند. در ادامه از دستگاه پوست کن مخصوصی برای پوست گیری سیب زمینی ها کمک می گیرند.

در خصوص نحوه عملکرد این دستگاه بد نیست بدانید که سیب زمینی ها درون محفظه ای مخصوص قرار می گیرند. سپس نیروی گریز از مرکز موجب سایش سیب زمینی ها با جداره دستگاه می شود. توجه داشته باشید دیواره دستگاه پوست کن سیب زمینی پوشش خاصی دارد که به واسطه آن سایش و پوست گیری در سیب زمینی ها رخ می دهد.

در خط تولید چیپس سیب زمینی به منظور آسان تر شدن فرآیند پوست گیری از آب استفاده می کنند. این گونه سطح سیب زمینی ها مرطوب شده و پوست آنها راحت تر ساییده می شود.

برش زدن سیب زمینی ها

پس از این که پوست گیری سیب زمینی ها به اتمام رسید مجدداً توسط نازل های آب پاش شسته می شوند. در ادامه این مواد اولیه برای برش خوردن به دستگاه اسلایسر منتقل می گردند. دستگاه اسلایسر سیب زمینی یکی از ابزارآلات اصلی در خط تولید چیپس سیب زمینی است.

شما عزیزانی که قصد راه اندازی خط چیپس سیب زمینی را دارید؛ همواره می توانید این دستگاه و سایر تجهیزات مورد نیاز را با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت از دهه کالا خریداری نمایید. این دستگاه اسلایسر مجهز به تیغه های مخصوصی است که سیب زمینی ها را به صورت ورقه ای برش می زنند.

ضدعفونی و رنگبری سیب زمینی

پس از برش زدن و ورقه ای شدن سیب زمینی ها نوبت به ضدعفونی کردن و رنگبری آنها می رسد. این مرحله بلانچینگ نام داشته و با استفاده از دستگاه بلانچر انجام می شود. عملکرد این دستگاه در دو مرحله صورت می گیرد یعنی سیب زمینی ها وارد آب گرم و سرد می گردند. این گونه است که ضمن میکروب زدایی شوکی به مواد اولیه وارد می شود. همین شوک باعث ترد شدن سیب زمینی در هنگام سرخ شدن خواهد شد.

با به پایان رسیدن  مرحله بلانچینگ  مرحله اصلی یعنی پخت سیب زمینی ها آغاز می شود. سرخ کردن سیب زمینی ها با استفاده از دستگاه فرایر انجام می گیرد. سپس محصولات تولیدی روغن گیری شده و در گام بعدی به دستگاه طعم پاش وارد می شوند. به این ترتیب امکان افزودن طعم دلخواه به چیپس های سیب زمینی فراهم خواهد شد.

در آخر نیز مرحله بسته بندی چیپس ها با استفاده از دستگاه های بسته بندی تمام اتوماتیک آغاز می شود. به این ترتیب محصول تولیدی برای عرضه به بازار مصرف آماده خواهد شد. لازم به ذکر است رطوبت هوا تردی چیپس ها را از بین برده و همین موضوع از کیفیت تولید می کاهد. با این حساب در بسته بندی محصولات باید نهایت دقت را به خرج دهید تا هیچ گونه هوایی به درون بسته بندی ها نفوذ نکند.

دستگاه های بسته بندی چیپس سیب زمینی

همان طور که ملاحظه کردید بسته بندی آخرین مرحله از خط چیپس سیب زمینی است. بسته بندی انواع چیپس های سیب زمینی و خلالی به دستگاه های تمام اتوماتیک مخصوصی نیاز دارد. کلیه دستگاه های لازم برای بسته بندی چیپس سیب زمینی با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب در دهه کالا به فروش می رسد. به طور کلی سیستم بسته بندی در خط چیپس سیب زمینی شامل دستگاه های زیر است:

  • دستگاه بالابرz
  • دستگاه بسته بندی توزین دار
  • سیستم تاریخ زن حرارتی
  • سیستم فرم پاکت زن
  • سیستم تزریق گاز ازت
  • نوار نقاله جلو بسته بندی

خرید اینترنتی دستگاه های بسته بندی چیپس سیب زمینی در کرج تهران

خرید اینترنتی انواع دستگاه ها و تجهیزات بسته بندی چیپس سیب زمینی در کرج تهران و… را همواره می توانید از دهه کالا انجام دهید؛ منتها در انتخاب این دستگاه ها باید ظرفیت تولید را مدنظر قرار دهید. در مجموع انواع دستگاه های بسته بندی در خط چیپس سیب زمینی به شرح زیر است:

  • تک توزین
  • دو توزین
  • چهار توزین
  • ده توزین
  • چهارده توزین
  • قوطی پر کن دو توزین
  • قوطی پر کن چهار توزین

ویژگی دستگاه های بسته بندی خط چیپس سیب زمینی

با خرید دستگاه های بسته بندی چیپس سیب زمینی از دهه کالا تجهیزاتی مرغوب و پیشرفته نصیبتان خواهد شد؛ به طوری که فرآیند بسته بندی محصولات به بهترین و سریع ترین نحو ممکن انجام می گیرد. برخی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه ها به صورت زیر است:

  • مجهز بودن به ترازوهای دیجیتالی دقیق (با توانایی وزن کردن 20 گرم تا 1 کلیوگرم از محصول)
  • دارای سیستم برنامه نویسی pLC
  • مجهز به نمایشگر لمسی
  • دارای منوی چهار زبانه (پشتیبانی از زبان های فارسی، انگلیسی، عربی و فرانسه)
  • قابلیت اپراتوری آسان
  • ظرفیت تولید متفاوت بر اساس وزن بسته ها
سخن آخر

خط چیپس سیب زمینی به معنای تولید چیپس و خلال از سیب زمینی های تازه است. در این خط تولید از دستگاه های مختلفی برای شستشوی سیب زمینی ها، ضدعفونی کردن آنها، برش زدنشان، سرخ کردن و در نهایت بسته بندی استفاده می شود.

توجه داشته باشید هر یک از مراحل تولید چیپس سیب زمینی با بکارگیری دستگاه های مخصوصی انجام می گیرد. شما عزیزان برای خرید اینترنتی دستگاه های خط چیپس سیب زمینی در تهران، کرج و… هم اکنون می توانید از طریق دهه کالا اقدام کنید.

افزون بر اینها با سفارش آنلاین دستگاه کوچک تولید چیپس از فروشگاه اینترنتی دهه کالا، براحتی می توانید در خانه خود اقدام به تولید چیپس و خلال سیب زمینی نمایید. روی هم رفته فرصتی برای خرید دستگاه تولید چیپس در کرج، تهران و… با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

بهترین سایت جهت رپورتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *